Anne&Max gaat strategische samenwerking aan met Albron

Anne&Max is hard gegroeid in de afgelopen twee jaar en is nog steeds vol in ontwikkeling. Het Freshfood&Coffeecafe is op zoek gegaan naar partners om de toekomstige groeistrategie vorm te geven. In Albron is de eerste partner gevonden waarmee een strategische samenwerking is aangegaan voor Anne&Max vestigingen op high traffic locaties.

In samenwerking met Unibail-Rodamco-Westfield opent Albron een eerste Anne&Max vestiging in Fresh! de versmarkt van Winkelcentrum Leidsenhage  (het toekomstige Mall of the Netherlands. Anne&Max heeft de kans gekregen om hiermee zich te vestigen in één van de mooiste winkelcentra in Nederland. Met een groot terras en genoeg zitplaatsen binnen, wil Anne&Max de huiskamer van The Mall of The Netherlands zijn.

Ernest van de Voort, Manager Marketing, Concepts en Business Development bij Albron:  “Deze samenwerking past in de koers die Albron heeft ingezet op de segmenten high-traffic locaties en in shopping. De afgelopen periode is met succes gewerkt aan het uitbreiden van ons portfolio in deze segmenten, met maatwerk concepten én een uitbreiding van licenties met bestaande brands.  Hierin komt met deze samenwerking nu een waardevolle versnelling.

Wobbe van Zoelen, oprichter Anne&Max; De samenwerking met Albron is een belangrijke stap voor de toekomst van het concept Anne&Max. Maar nog veel belangrijker is dat we in Albron een zeer ervaren partner hebben gevonden voor bijzondere projecten. Een partner die de uniekheid van Anne&Max begrijpt en gelijkgestemd is over normen en waarden waar het gaat over MVO en lekker, gezond en bewust eten en drinken.

In de toekomst wil Anne&Max zich graag op steeds meer high traffic locaties vestigen zoals op universiteiten, stations en luchthavens. Samen met Albron zal Anne&Max in de komende jaren meer vestigingen openen. Anne&Max zal daarnaast meerdere allianties aangaan om zo de groeistrategie blijvend vorm te geven.

Anne&Max The Mall of The Netherlands zal deze zomer haar deuren openen!