Menu

-

Vestigingen

Alle
Terug
Terug

Manager eigen vestigingen | 32 – 38 uur

Fulltime / Parttime | Hoofdkantoor (Haarlem)

Door Anne

26/08/2024

Voor ons groeiende bedrijf zijn we op zoek naar een manager die onze eigen vestigingen
aanstuurt, begeleidt en ondersteunt.

Manager eigen vestigingen | 32 - 38 uur

Anne&Max is jouw huiskamer in de stad voor de beste koffie en (h)eerlijke gerechten, met bijna dertig franchise horecazaken door heel Nederland. We zijn een snelgroeiend en ambitieus bedrijf met een passie voor gastvrijheid, duurzaamheid en eerlijke producten met
een goed verhaal. Zoals wij zeggen: ’zodat alles wat goed smaakt, ook goed voelt!’ Om onze snelle groei te ondersteunen, zijn we op zoek naar een enthousiaste manager die energie krijgt van een veelzijdige rol.

Wat houdt de functie in?

Binnen deze functie heb je de leiding over onze eigen vestigingen. Momenteel is dit er één, maar we gaan op zeer korte termijn uitbreiden naar drie tot vijf locaties, verspreid door Nederland. Dat houdt in dat jij de bedrijfsleiders aanstuurt en coacht om zo succesvol mogelijk
de vestiging te draaien. Dit doe je aan de hand van KPI’s op het gebied van kwaliteit, hygiëne en financiële performance. Deze functie vraagt ervaring op operationeel vlak maar is ook prestatie gericht. De meeste tijd zal je op de locaties aanwezig zijn, maar een deel van je werkzaamheden vinden daarnaast plaats op ons kantoor in Haarlem. Jij werkt nauw samen met het Franchise Begeleidingsteam en hebt wekelijks overleg over alle eigen vestigingen van Anne&Max.

Uiteraard zoeken we voor deze functie een echte Anne of Max. Een betrokken, enthousiaste persoonlijkheid die gek is op Anne&Max. Iemand die zich kan vinden in onze waarden; open, eerlijk, zorgzaam, betrokken en respectvol. Een Anne of Max die goed zelfstandig én in
teamverband kan werken. Een persoon met horecahart die mee wil groeien met het bedrijf. We zijn op zoek naar iemand die zaken praktisch kan aanpakken en op tijden strategisch kan meedenken.

 

Wij zoeken iemand met:

  • MBO/ HBO werk- en denkniveau (bijv. Middelbare Hotelschool, HEAO-CE)
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Horeca-ervaring
  • Sterke communicaties skills
  • Ervaring in leidinggeven, coachen en motiveren
  • Oog voor sfeer, detail en gastvrijheid
  • Een zelfstandige en georganiseerde werkstructuur, die zowel resultaatgericht is als analytisch sterk
  • Natuurlijk een grote liefde voor (h)eerlijke koffie!

Wij bieden jou:

  • Een mooi salaris van €3.500 – 4.600 bruto per maand op basis van fulltime dienstverband (excl. vakantiegeld), afhankelijk van je werkervaring.
  • Een veelzijdige en uitdagende baan binnen een ambitieus, snelgroeiend en informeel bedrijf waar veel ruimte is voor je eigen inbreng.
  • De mogelijkheid om je continue te blijven ontwikkelen en door te groeien.
  • Een gezellige werksfeer met een dynamisch team waarin snel geschakeld kan worden.
  • Telefoonvergoeding, laptop van de zaak en reiskostenvergoeding.
  • Mogelijkheid tot aandelen in Anne&Max.

Interesse?

Herken je jezelf in dit profiel en wil je meegroeien met het succes van Anne&Max? Solliciteer dan via onderstaand formulier en stuur je motivatiebrief en CV mee. Zonder motivatiebrief kunnen we je sollicitatie niet in behandeling nemen.

Voor vragen over de functie, kun je contact opnemen met Jasmijn van den Thillart op 023 5512212.

Bij aanvang krijg je een contract voor zeven maanden, met een evaluatiemoment na vijf maanden. Bij goed functioneren volgt een jaarcontract, gevolgd door een vast contract.

We kijken ernaar uit om van je te horen!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.